mercredi 18 février 2009

Ryu Murakami - Emanet Dolabi Bebekleri



...yarasini kaybeden bir vucut yeni yaralar arar.

...

Insanin oldugu yerde durmasi tuhaf.

...

Eger aglamani durduramiyorsan , soyle dusun; "yasam o kadar rahat birsey degildir, naz yapabilecegim kimse yok" de kendi kendine.

...

Evet, sanri. Ben serap goruyorum. Bunu elbette biliyorum. Ama biktim. Sudan biktim. Bikkinliktan olmek istiycek kadar biktim.

...

Disneyland'da dort ulke olmasi gibi, insanin beyninde uc ulke vardir.
Eylem ulkesi
Dusunme ulkesi
Arzu ulkesi

...

Kadinin anlattiklarina gore, on bin sinegin icinde birisi mutlaka insan yuzlu olurmus. Agzi acik yatarken, o insan yuzlu sinek ses tellerinin kokusunu alir, insanin agzina girebilirmis. Ses tellerinin eti, insanin organlari icerisinde en lezzetli olaniymis. Insan yuzlu sinek yutan insan cildirirmis. Cunku kafasinin icinde o sinek ucar dururmus.

...

Ne iyi, ne de kotu bir insan. O bir lahana. Curuk bir lahana ama lahana oldugu icin de ne iyi, ne de kotu bir insan. Ancak yenmez.

...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire